Sunday, November 14, 2010

ढाका टोपीमा म (जोगाऊ संस्कृति)


प्रधानमन्त्रीको निर्वाचन हुने मिति तय हुनु। शुक्रबार (Friday) माधवकुमार नेपाल प्रधानमंत्री (Prime minister) बन्ने पक्का पक्की हुनु। यो विषय (Subject/matter) हाम्रो देशको राजनितीक (Politics) तथा सरकार (Government) गठन प्रक्रिया (System) थियो। संयोग भनौ वा संजोग माधवकुमार प्रधानमंत्रीमा नियुक्त भएको अर्को दिन आइतबार म शीरमा ढाका टोपी (Dhaka Cap/ Nepali cap) पहिरी क्याम्पस (College) तर्फ लागे। हुन त म आफैलाई पनि नौलो लागिरहेको थियो। किनभने यस भन्दा पहिले म ढाका टोपी लगाईं क्याम्पस गएको थिएन। तर म टोपी नलगाउने चाँहि होइन। बाटोमा (road) हिड्दा सबैको नजर (looks) म तर्फ थिए। जब म क्याम्पस गेट नजिक पुगे, सबैले बधाई (congratulation), प्रधानमन्त्री माधवकुमार नेपाल (Madhav Kumar Nepal), जस्ता विभिन्न शब्दले पुकारे (praying)। म सबैको यूनिक (Unique), अनौठो (Strange), अजीव, कुनै नौलो प्राणी (Animal) जस्तै हुन पुगे। विद्यार्थिहरू यसभन्दा पहिले कहिले पनि नेपाली ढाका पहिरेको मानिस नदेखे जस्तै ग़रे। उनीहरु जिस्काउन सक्ने जिस्काए, भन्न सक्ने भने। कतिले माधवकुमार समर्थक रैछ्स भने, कतिले ने. वी. संघ. को मान्छे जी. पि. बाबु प्रस्तावक यसले समर्थन नगर्ने त कुरै भएन भन्ने जस्ता कुराहरु गरे।
तर मलाई दुख अचम्म लाग्यो कि कसैले पनि सकारात्मक (positive) तरिकाले हाम्रो संस्कृति (Culture), पहिचान (Identity) जोगाउन (Protect) लागेको भनेर भनेनन। यर्थाथमा (Fact) हामी नेपाली वर्ग (caste) आफै आफ्नो पहिचानालाई कसरी कति उल्लु, फंटुस, ठट्टा (Joke/fun), गुडिया (Doll), नपुंसक (Non-living beings) शैलीको रुपमा प्रयोग गरेका रैछ्यौ भन्ने बुझ्न सकिन्छ जस्तो लाग्छ। तर यर्थाथमा म हामी नेपाली थियौँ, हौँ र हुनेछौ भन्ने बुझ्नुपर्थ्यो जस्तो लाग्छ। अर्को कुरा म मधावकुमार लाई दुई खुट्टे (pair of legs), दुई हात, एक मुख (Mouth) र अन्य पाटपूर्जा (instruments) भएको हामी संपूर्ण साधारण (simple) मानव (Human) जस्तै लाग्छ। मैले भेटेको छैनन, त्यसकारण (therefore) उहाँ पनि जस्तो अरु नेता उस्तै (same) हो। भन्छ्न्नी (saying) "जति जोगी आएपनि कानै चिरेको" हो यस्तै हो मेरो लागी पनि, सायद तपाईको लागी पनि।
अर्को अर्थमा अहिले प्रधानमन्त्री बन्ने प्रक्रिया निर्वाचनका उम्मेदवार, प्रस्ताबक, समर्थक, प्रति पूर्ण असहमत (diagree) छू। किनभने हारेको, फेल प्रमाणपत्र पाइसकेको व्यक्ति कुनै परिश्रम बिना, फेरी पास हुन परीक्षादिनुपर्ने तर परीक्षा बिना (without), सोझै सहमति भन्दै पास भएको अर्थ लगाइदिदाँ। मेरो यस भनाइले अब कुनै अर्थ नराखे पनि दुःख लाग्छ यस्तो पाठ हामी भाविष्यका (the future) सन्तानलाई (Children) पढाइदिदाँ। अन्त्यमा ढाकाटोपी लगाउनु हाम्रो गौरव, पहिचान, संस्कृतिको प्रतिक (symbol) हो। अझगर्मियाममा टोपीलेशीतलता (cool) प्रदान गर्छ भनिन्छ। जोगाऊ (save) संस्कृति (culture) नबनाऊ (do not make) विकृति (A fashionable )……………॥..........
Save The Cultures, Do not make as A Fashion (Nontraditional).

No comments:

Post a Comment